Moment, kdy si uvědomíte, že váš branding potřebuje změnu
Znáte ten pocit, když otevřete svůj Instagram účet a něco vám na něm prostě nesedí? Nebo když se díváte na své vizitky a přemýšlíte, jestli opravdu reprezentují to, kým jste dnes? Tyhle momenty nejsou jen náhodné záchvěvy nejistoty – jsou to důležité signály, že váš branding možná potřebuje refresh.
Scrollujete svým feedem a cítíte se… nesvoji Vaše fotky, grafiky, dokonce i tón vašich popisků – něco se změnilo a váš současný vizuál to už neodráží.
Váháte, než někomu pošlete odkaz na svůj web „Snad to pochopí, že web teprve dodělávám,“ říkáte si, i když víte, že ten web je už dva roky starý.
Na networkingu vytahujete vizitku s mírným ostychem „Měla bych si nechat udělat nové,“ pomyslíte si, ale pořád to odkládáte.
Koukáte na své logo a přemýšlíte, co vás to tehdy napadlo Bylo to trendy… před pěti lety. Teď? Už ne tak docela.
Píšete příspěvek a nevíte, jaký gif nebo emotikony použít Dřív jste měli jasno, teď váš styl komunikace tak nějak… pluje.
Tyto momenty nejsou důvodem k panice.
Jsou to přirozené fáze růstu vašeho podnikání. Váš byznys se vyvíjí, rostete vy jako podnikatelka – je logické, že váš branding potřebuje občas aktualizaci, aby držel krok.
Pamatujte, že změna brandingu není přiznáním chyby. Je to oslava vašeho růstu a evoluce. Je to příležitost ukázat světu, kým jste se stali a kam směřujete.
Tak co, poznáváte se v některé z těchto situací? Možná je čas zamyslet se nad tím, jak by mohl váš branding lépe odrážet to, kým jste dnes.
Leave a reply